DİQQƏT! DİQQƏT! Hörmətli İstifadəçilər!MÜƏLLİF HÜQUQLARI QORUNUR!Bloq yazarının İCAZƏSİ olmadan, bloqdakı materiallar elektron və ya kağız üzərində ÇOXALDILA BİLMƏZ! Həmçinin bloqdakı materiallardan KOMMERSİYA məqsədi ilə istifadə edilə BİLMƏZ!Materialların şəkillərinin çəkilərək paylaşılması QADAĞANDIR!

1 Ağustos 2017 Salı

“TAP”


“TAP”
Şagirdlərin sayı: 30 nəfərə qədər
Zəruri vaxt: 20 dəqiqəyədək
Təchizat: Üzərində anlayışlar yazılmış vərəqlər (A4 ölçüdə)
İş Qaydası:
1-ci addım: Müəllim mövzuda və ya proqramın bölməsində dərsdə öyrədilmiş anlayış seçir, onları qeyri-şəffaf kartoçkaların üzərinə yazır(hər kartoçkada bir anlayış) Kartoçkanın ölçüsü təxminən vərəqin (A4) yarısı boyda olur.
2-ci addım: Sonra müəllim sinfi kiçik qruplara bölür, həm də qrupların sayıseçilmiş anlayışların sayına uyğun olmalıdır. Daha sonra o, anlayışlar kartoçkaları qrupun yanında elə formada qoyur ki, qrup “öz” anlayışını görə bilməsin, başqaları isə onu yaxşı görsün.
3-cü addım. Qruplara 5 dəqiqə müddətində öz anlayışını müəyyən etməyəimkan verən beş “qapalı” sualı tərtib etmək təklif olunur (bu sualların cavabı yalnız “bəli” və “xeyr” ola bilər)
Məsələn, əgər 6-cı sinifdə “QƏDİM Misir” bölməsində dövlətin tarixinin öyrənilməsi ilə bağlı anlayışlardan söhbət gedirsə, şagirdlər belə suallar verə bilərlər: “1. Bu insandır? 2. Bu, hadisədir? 3. Bu, anlayış sadə insana aiddirmi? 4. O dövlətin idarə olunmasına aiddirmi? 5. Bu dövlət başçısıdır?”
4-cü addım. Daha sonra qrup fəaliyyəti təşkil olunur: qruplar öz anlayışlarını tapmağa, müəyyən etməyə təşəbbüs göstərərək sual mübadiləsi edirlər. Qrup yalnız bir sual qoymaqla ona cavab verəcək digər qrupu əvvəlcədən müəyyən etmək hüququna malikdir. Hər qrupun sualına bütün digər qruplar növbə ilə cavab verirlər.
5-ci addım. Əgər qrup bütün beş sualı qoyaraq öz anlayışını müəyyən etməyibsə, müəllim ona birbaşa göstəriş verməyərək digər qruplara müəyyən etmək üçün ona kömək etməyi təklif edir. Sonra qrupa daha bir cəhd imkanı verilir.
Əlavə mühakimələr:
Müəllim verilən sualların ardıcıllığına və miqdarına dəqiq nəzarət etməlidir. Şagirdlər işin bütün mərhələlərini dəftərdə qeyd etməli və işin sonunda öz fəaliyyətlərini təhlil etməlidirlər.

Məqsəd: Şagirdlərin məntiqi təfəkkürünün, sual vermək bacarığının inkişafı , onların fənlər üzrə terminoloji lüğətinin artırılması, kiçik qruplarda iş vərdişlərinin təkmilləşdirilməsi.

0 yorum:

Yorum Gönder

Sağ düymə qadağası

Kopya qadağası