DİQQƏT! DİQQƏT! Hörmətli İstifadəçilər!MÜƏLLİF HÜQUQLARI QORUNUR!Bloq yazarının İCAZƏSİ olmadan, bloqdakı materiallar elektron və ya kağız üzərində ÇOXALDILA BİLMƏZ! Həmçinin bloqdakı materiallardan KOMMERSİYA məqsədi ilə istifadə edilə BİLMƏZ!Materialların şəkillərinin çəkilərək paylaşılması QADAĞANDIR!

1 Ağustos 2017 Salı

Karusel

Karusel –Üç variantda
Şagirdlərin sayı: 30 nəfərə qədər
Zəruri vaxt: 20 dəqiqəyədək
Təchizat: tələb olunmur
İş qaydası:
I variant
1-ci addım: İki dairədə şagirdlər üçün stullar düzün. Daxili dairədə əyləşən şagirdlərin kürəyi, xarici dairədəkilərin isə üzü mərkəzə doğru olmalıdır. Belə olduqda, hər kəs öz tərəfdaşının qarşısına əyləşir.
2-ci addım: Şagirdlərə həll etməkk üçün hansısa problem təklif edin və dəlillər hazırlamaq üçün 1-2 dəqiqə vaxt verin. Nəzərə alın ki, daxili dairənin iştirakçıları bir nöqteyi nəzərin, xarici dairədkilər isə əks mövqeyin tərəfdarıdır.
3-cü addım: müəllimin işarəsi ilə şagirdlər cütlərdə ünsiyyətə başlayır. əvvəlcə birinci cütlükdə fikirlərin mübadiləsi baş verir, zəruri məlumatlar (dəlillər, problemin orginal dönüşü və s) söylənilir. Şagirdlər qarşı tərəfin təkliflərini öz qeyd kitabçalarına yazırlar. (bir qayda olaraq cütlərdə hər tərəfdaşa 2 dəqiqə vaxt ayrılır.)
4-cü addım: müəllimin işrasilə dairənin bütün iştirakçıları bir stul  sağa keçir və yeni tərəfdaşın qarşısında əyləşir. (daxili dairə hərəkətsizdir, xarici dairə isə hərəkət edir) Diskussiya davam edir, lakin şahirdlər yeni əks –dəlillər seçməyə çalışırlar.
5-ci addım. Şagirdlərin hərəkəti ayrılmış  vaxt ərzində, yaxud hər kəsin qoyulmuş tapşırığı yerinə yetirərək bütün dairəni keçməsinə qədər davam edir. Dairənin sonuna yaxın şagirdlər , bir qayda olaraq, artıq öz dəlillərini dəqiqləşdirir, həmçinin müxtəlif  tərəfdaşlarla ünsiyyət təcrübəsi qazanırlar.
II Variant
“Karusel”dən  istifadənin bu variantında xarici dairədə əyləşən hər bir şagirddə konkret sual (mövzu) yazılmış vərəq olur. Yerdəyişmə zamanı o, problem üzrə maksimum informasiya, fikir toplayır. Sonda ayrı-ayrı cavablar dinlənilir., hansı sualların daha mürəkkəb , məhsuldar olması, yaxud əksinə tez və nə üçün tükənməsi , tərəfdaşların necə işləməsi və s. məsələlər müzakirə olunur. Bu məqamda metodun tətbiqi şagirdlərin biliklərinin zənginləşməsinə və ümumiləşdirilməsinə, diqqətlərinin fəallaşmasına, nail olunur.
III variant
“Karusel” tətbiqinin bu variantında şagirdlər əvvəlcədən sual hazırlayırlar və onu kiçik vərəqlərdə yazırlar. Vərəqin arxasında isə öz adlarını yazırlar. İş zamanı tərəfdaşlar bir birinə suallar verir, cavab düzgün olduqda şagird sualın müəllifindən bu kartoçkanı alır. Tapşırığın sonunda qazanılmış kartoçkalar hesablanır və qalib müəyyən olunur.

Məqsəd:
Kooperativ təlimin bu variantı diskussiya sualının müzakirəsi zamanı eyni vaxtda bütün iştirakçıları, müxtəlif ünsiyyətli tərəfdaşlarla fəal işə qoşmaq üçün daha səmərəlidir. Tamamilə əks mövqeyə malik kəskin problemin müzakirəsi , mövcud biliklərin həcmi və dərinliyinin müntəzəm yoxlanılması (məsələn, ideyaların anlayışların); öz mövqeyini əsaslandırmaq bacarığının inkişafı üçün tətbiq olunur.
Mənbə: Z.Veysova. Təhlil və nümunələr özümə məxsusdur

0 yorum:

Yorum Gönder

Sağ düymə qadağası

Kopya qadağası