Yazılı Debatlar
Şagirdlərin sayı:
30 nəfərədək
Zəruri vaxt: 20-30
dəqiqə
Təchizat: kağız
vərəqlər ( A4 ölçüdə)
İş qaydası:
1-ci addım: Müəllim şagirdləri debatın mövzusu və aparılma qaydası
ilə tanış edir. Şagirdləri cütlərə bölür və hər iştirakçının hansı mövqeni
müdafiə edəcəyini müəyyənləşdirir. (məsələn, biri bu mövqenin, digəri əks
mövqenin tərəfindən olur və s) Əgər sinifdə şagirdlərin sayı cüt deyilsə, o
zaman müəllim bir üçlüyün də işini təşkil edir.
2-ci addım:
Uşaqlar kürək
kürəyə otururlar. Müəllim müddəaları (təsdiqlə bağlı fikirləri) oxuyur,
şagirdlər isə yazılı diaqloqa başlayırlar. Öz mövqeyini müdafiə edən dəlillərin
formalaşmasına 5 dəqiqə vaxt ayrılır. Şagirdlər dəlilləri müfəssəl tezislər
şəklində vərəqdə yazırlar.
3-cü addım: Ayrılmış vaxt bitdikdə şagirdlər vərəqlərini dəyişir,
opponentlərinin tezislərini oxuyur və antitez( etiraz, əks fikir) hazırlayır.
Bu işə 5 dəqiqə vaxt verilir. Belə vərəq mübadiləsi 2-3 dəfə təkrar olunur.
4-cü addım: Son raundda şagirdlər diskussiya mövzusu üzrə
fərdi yekun (və ya cütlərlə birgə) işi yazaraq dəftərlərini müəllimə təhvil
verirlər
5-ci addım: yazılı debatları yekunlaşdırarkən müəllim
aşağıdakı sualları verə bilər.
“Tərəfdaşınızın ən
yaxşı dəlili hansı idi?”
“Tərəfdaşınızın
irəli sürdüyü dəlildə xoşuna gələn nə idi?”
“Tərəfdaşınızın
dəlillərində səni təəccübləndirən nə oldu?”
Məqsəd: Diskussiya mədəniyyəti formalaşdırmaq, öz
mövqeyini müdafiə etmək üçün dəlillər gətirə bilmək bacarığını və yazılı nitq
vərdişlərini inkişaf etdirmək.
0 yorum:
Yorum Gönder