Dörd baxış
Şagirdlərin sayı:
30 nəfərədək
Zəruri vaxt: 20
dəqiqəyədək
Təchizat: Rəngli
vərəqlər (A4 ölçüdə), skotç. Auditoriyada mebel divar boyunca elə düzülür ki,
şagirdlərin sərbəst hərəkətinə mane olmasın.
İş qaydası:
1-ci addım:
Müəllim dərsin
mövzusundan çıxış edərək hər birinin dörd variantda cavabı olan 10 sual
hazırlayır. Sinif otağının künclərində müxtəlif rəngli (sarı, yaşıl, göy,
qırmızı) dörd kartoçka qoyulur. Hər rəngə cavab varinatlarından biri uyğun
gəlir.
Sualların
hazırlanması zamanı aşağıdakı məqamı nəzərə almaq zəruridir: birinci sual asan
olmalı və şagirdlərin necə işləmək lazım olduğunu başa düşməsinə imkan
verməlidir. Məsələn, hansı rəng daha çox xoşunuza gəlir?
2-ci addım:
Müəllim şagirdlərə
sinfin mərkəzində toplaşmağı və birinci sualı dinləməyi, dörd cavab
variantlarından birini seçməyi və həmin varianta uyğun rəngdəki kartoçka ilə
yanaşı dayanmağı təklif edir.
Beləliklə, otağın
künclərində şagirdlərin seçimindən asılı olaraq bir neçə (birdən dördə qədər)
qrup yaranır
3-cü addım: Qruplarda müəllimin seçimi üzrə növbəti iş
aşağıdakı sxem üzrə qurula bilər.
1. Yaranmış qruplardakı
şagirdlər “Nə üçün bu varinatı seçdim?” sualına cavab verir. Yaxşı olar ki,
bütün şagirdlər fikir söyləsin. Müzakirədən sonra hər qrupdan nümayəndə bütün
fikrini səsləndirir.
2. Şagirdlər
auditoriyada elə düzülürlər ki, ümumi dairə yaransın, eyni zamanda hər kəsin
seçimini müəyyən etmək mümkün olsun. Bu halda seçimin əsaslandırılması fərdi
şəkildə və bütün sinif üçün dərhal baş verir.
3. Şagirdlər öz
fikirlərini söyləyərək sinfin mərkəzinə qayıdır və onlara növbəti sual oxunur.
Əlavə mühakimələr:
Şagirdlərdən
hansınasa cavab varinatlarının heç biri uyğun gəlməyə bilər, o zaman onun
mövqeyinə ən yaxın cavabı seçməsini təklif etmək olar.
Bəzi şagirdlərə
müstəqil seçim etmək çətindir, buna görə də onlara seçimini izah etməyi təklif
etmək olar.
Məqsəd:
Müstəqil seçim
etmək və seçilmiş mövqeni əsaslandırmaq bacarığının inkişafı
Bu metoddan
həmçinin şagirdlərin biliklərini yoxlamaq məqsədilə istifadə etmək olar.
0 yorum:
Yorum Gönder