“Oxuyuruq və
Soruşuruq”
Şagirdlərin sayı:
sinfin istənilən tərkibi
Zəruri vaxt: 30
dəqiqəyə qədər
Təchizat: hər
cütlük üçün bir nüsxə mətn
İş qaydası:
1-ci addım. Şagirdlər verilmiş mətni bölmələr üzrə növbə ilə
oxuyurlar. Ilk şagird hansısa bölməni –bir başlıqdan o birinə qədər ucadan
oxuyur.
2-ci addım. Hər iki şagird mətnin kənarında yazılacaq açar
sözlər barədə birlikdə qərara gəlirlər.
3-cü addım. Birinci şagird bölməni oxuyub qurtaranda ikinci
şagird mətnin kənarında yazdığı terminlərdən istifadə edərək sual verir.
Suallar şagirdlərin keçilmiş material üzrə gözlədikləri testin suallarına oxşar
şəkildə formalaşdırılmalıdır. Şagird bu suallardan hər birini kiçik vərəqdə
(8*12 sm) və ya kartoçkada yazır.
4-cü addım. Birinci şagird hər suala ucadan cavab verir.
Əgər ikinci şagird onunla razılaşırsa, onlar sual kartoçkanın arxa tərəfində
həmin sualın cavabını yazırlar.
5-ci addım. Daha sonra onlar rollarını dəyişirlər. Indi
ikinci şagird növbəli bölməni oxuyur. Hər iki şagird hansı açar anlayışları
mətnin kənarında yazacaqlarını qərarlaşdırırlar. Birinci şagird bu terminlərdən
istifadə edərək, ikinci şagirdin ucadan cavab verəcəyi sualları formalaşdırır.
Əgər hər ikisi cavabla razıdırsa, onu kartoçkanın arxasına yazırlar. Şagirdlər
verilmiş bütün mətn oxunana qədə rolları beləcə dəyişməkdə davam edirlər.
6-cı addım. Bu sual-cavsb kartoçkalarından istifadə edərək
şagirdlər nəticədə verilmiş material üzrə bir birini yoxlamağı davam etdirirlər
Məsləhət:
“Oxuyur və
soruşuruq” metodundan ilk dəfə istifadə edərkən şagirdlər birinci bölməni
oxuyub suallar verdikdən sonra onların işini dayandırın. Mətnin kənarında
yazdıqları terminləri, onların sual və cavablarını müzakirə edib, zəruri
hallarda düzəliş və məsləhət verin. Bundan sonra siz sinifdə gəzişməli və
şagirdlərin hansı suallar verdiyi və onların necə cavablandırdığını
dinləməlisiniz. Həmçinin, şagirdlərin öz sual və cavablarından istifadə
edərək, materialı yadda saxlamalarından əvvəl, yaxşı olar ki, sualları və
cavabları gözdən keçirib onların adekvatlığına və düzgünlüyünəəmin olasınız.
Məqsəd: Mürəkkəb oxu metodları və cütlərdə sualların
qoyuluşunu öyrənmək. Şagirdlərin anlayıb dərindən mənimsəyəcəyi materialın
öyrənilməsi üçün tövsiyyə edilir. Tərəfdaşla iş müstəqillikdən daha çox
motivasiyalaşdırıcı xarakter daşıyır.
0 yorum:
Yorum Gönder