DİQQƏT! DİQQƏT! Hörmətli İstifadəçilər!MÜƏLLİF HÜQUQLARI QORUNUR!Bloq yazarının İCAZƏSİ olmadan, bloqdakı materiallar elektron və ya kağız üzərində ÇOXALDILA BİLMƏZ! Həmçinin bloqdakı materiallardan KOMMERSİYA məqsədi ilə istifadə edilə BİLMƏZ!Materialların şəkillərinin çəkilərək paylaşılması QADAĞANDIR!

27 Temmuz 2017 Perşembe

Semantik əlamətlərin təhlili

Semantik əlamətlərin təhlili
Semantika  fransızca semantique, yunanca semantikos işarə edən, sema işarə deməkdir, semantikanın tətqiqat obyekti işarənin (sözün) üçüncüsünün (işarələyən, denotat, işarələnən) vəhdətidir. İşarələyən (zahiri ünsür, səslərin yaxud qarfiq işarələrin ardıcıllığı) denotat (adlandırılan predmet və gerçəklik hadisələri) işarələnənlə ( predmet və hadisələrin insan şüurunda əksi) bağlıdır. Bu 3 əlaqə semantikanın məna kateqoriyasını təşkil edir.
Bu strategiyadan şagirdlərdə əsas biliklərin formalaşdırılması və inkişafı üçün istifadə etmək olar. Semantik əlamətlərin təhsili metodu şagirdlər üçün tanış olmayan mövzunun tədrisi zamanı daha əhəmiyyətlidir.  Bu metodun tətbiqi zamanı keçilmiş mövzu ilə yeni mövzu müqayisə edilir.
Bunun üçün müəllim yazı lövhəsində sxem çəkir.  Sxemin sol tərəfində  yuxarıdan aşağıya 3 müqayisə olunacaq obyektin adı yazılır. Kağızın yuxarı hissəsində soldan sağa müqayisə olunan xüsusiyyətlər yazılır. Şagirdlər də bunu özləri üçün qeyd edirlər. Uşaqlar 2 və ya 3 tanış obyekti müqayisə edərək, semantik əlamətlərin altında hər bir obyektə müvafiq işarə və qeydlər qoyurlar. ( “Hə” üçün +, “yox” üçün -, tam əmin olmadıqları üçün sual ? işarəsi qoyurlar)
Bundan sonra şagirdlər mütaliə yolu ilə mətni öyrənməyə başlayırlar və müzakirə edirlər. Mətnlə tanış olduqdan sonra lazım gəlsə öz sxemlərində düzəliş aparırlar. Sonda müəllim özünün hazırladığı sxem üzərində şagirdlərin köməyi ilə düzəliş edir və ya cavabları təsdiq edir.
Fəal dərsin tədqiqatın aparılması, ümumiləşdirmə və nəticələrin çıxarılması mərhələsində tətbiqi daha əlverişlidir.
Nümunə:
Ölkələr
Harada yerləşir
Kəşfləri
Sərvətləri
Asiya


Afrika


Avropa


əlifba
şahmat
Rəqəm
Ağac
metal
qızıl
Hindistan
+
-
-
-
+
+
?
?
?
Misir
-
+
-
+
-
+
?
?
?
Roma
-
-
+
+
-
-
?
?
?
Yunanıstan
-
-
+
+
-
-
?
?
?
Üsulun tətbiqi zamanı yarana biləcək problemlər:
  1. -          Meyarları müəyyənləşdirməkdə çətinlik
  2. -          Vaxtın uzanması
  3. -          Nəticənin çıxarılmasında çətinlik
  4. -          Şagirdlərdə fikir ayrılığı
  5. -          İşgüzar səs-küy
Üsulun təhlili və nümunələrlə izahı mənə məxsusdur
Mənbə:Anonim

0 yorum:

Yorum Gönder

Sağ düymə qadağası

Kopya qadağası