İstiqamətləndirilmiş mühazirə
Dərsin əvvəlində müəllim mövzunu elan edir. Məsələn mövzu “Qədim
Roma” adlanır. Sonra müəllim sinfi qruplara ayırır. Şagirdlərə təklif edir ki,
mövzu üzrə bildiklərini yada salsınlar. Və siyahı hazırlasınlar. Bunun üçün ağ
vərəqdə cədvəl çəkilir, vərəqin bir tərəfində
“Pun müharibələri Romaya nə qazandırdı??”, digər bir tərəfində “Pun
müharibələri olmasa Roma nələr itirərdi?” suallarını yazmaq lazımdır. Verilən
vaxt ərzində qruplar bu suallarla əlaqədar fikir mübadiləsi edir və öz vərəqlərində
qeydiyyat aparırlar.
Bu üsul fəal dərsin tədqiqatın aparılması mərhələsində
tətbiq edilə bilən vir metoddur. Nümunə:
Qruplarda iş bitdikdən sonra müəllim bütün
siniflə müzakirə aparır, şagirdərin fikirlərini ümumiləşdirir və lövhədəki
cədvəldə qeyd edir. Şagirdlərə bildirir ki, mühazirənin məzmunu ilə siyahını
müzakirə edəcəklər, diqqətli oxusunlar.
Müəllim mətnin 1-ci
hissəsini 10-15 dəqiqə ərzində mühazirə edir. (mühazirə 15 dəqiqədən çox
olduqda şagirdlərin fikri yayınır və müəllimi dinləmirlər) Mühazirənin 1-ci
hissəsi bitdikdən sonra müəllim şagirdlərdən xahiş edir ki, mövzu haqqında öz
fikirlərini indicə mühazirədə eşitdikləri informasiya ilə müqayiseə edib,
qeydlərində düzəliş etsinlər və lövhədəki cədvəldə qruplar qedy edir,
fikirlərini söyləyirlər. Yazdıqlarından hansı düz çıxdı?Hansı səhvdir? Müəllim
şagirdlərə çatdırmalıdır ki, mühazirənin 2-ci hissəsində onları maraqlandıran,
lakin 1-ci hissədə cavab tapmadıqları suallara rast gələcəklər. Müəllim
mühazirənin 2-ci hissənini oxuyur. Mühazirə bitdikdən sonra o şagirdlərə
müraciət edir ki, yeni öyrəndiklərinizi cədvəldə qeyd edin. Dərsin sonunda
şagirdlərə 5 dəqiqəlik esse(sərbəst yazl) yazmaq tapşırılır. Yəni şagirdlər
Avropaya Avstraliyanın təsiri haqqında öz fikirlərini qısa şəkildə vərəqə qeyd
edirlər. əgər vaxt varsa, sinifdə yazarlar, vaxt yoxdursa, evdə yazıb
gətirərlər. Müəllim yazıları yığır və onlarla tanış olur. Müəllim mütləq bu
esselər haqqında öz fikirlərini bildirməlidir.
Üsulun tətbiqi
zamanı yarana biləcək problemlər:
- - Ümumi
cəhəti müəyyənləşdirməkdə çətinlik
- - Vaxtın
uzanması
- - Fikri
ayrılığı
- - İşgüzar
səs -küy
Üsulun təhlili və nümunələrlə izahı mənə məxsusdur-Müəllifliyi qorunur
Mənbə:Anonim
0 yorum:
Yorum Gönder