1.Qiymətləndirmə nəyə deyilir?
2. Ənənəvi Qiymətləndirmə ilə müasir qiymətləndirmənin fərqi nədir
3. Qiymətləndirmə standartlarının tərifləri
4. Qiymətləndirmə standartlarına əsasən aparılan qiymətləndirmə hansıdır
5. Məzmun standartlarına əsasən aparılan qiymətləndirmə hansıdır
6. Milli qiymətləndirmə nədir mahiyyəti, hansı qurumlar tərəfindən aparılır
7. Beynəlxalq qiymətləndirmə hansıdır və nə məqsədlə aparılır?
8. Rəsmi qiymətləndirmə hansıdır
9. Niyə məktəbdaxili qiymətləndirməyə rəsmi qiymətləndirmə deyilir
10. Qiymətləndirmə konsepsiyası kimə və nəyə həsr edilib
11. Qiymətləndirmə komponentləri hansılardır
12. Qiymətləndirmə komponentlərinin mahiyyəti nədir
13. Kurikulum üzrə qiymətləndirmə nəyə deyilir
14. Daxili və xarici qiymətləndirmə nədir
15. Qiymətləndirmə istiqamətləri
16. Qiymətləndirmə prinsipləri və mahiyyətləri
17. Testin relevantligi nədir
18. Testin reprezentativliyi
19. Testin validliyi
20. Testin obyektivliyi
21. Test nəyə deyilir
22. Qiymətləndirmə xüsusiyyətləri
23. Qiymətləndirmə üsulu nəyə deyilir
24. Qiymətləndirmə vasitəsi nəyə deyilir
25. Qiymətləndirmə meyarı nəyə deyilir
26. Portfolio nədir və orda hansı sənədlər öz eksini tapır
27. Qiymətləndirmə standartının tərifləri
28. Rubrik nədir
29. Diaqnostik qiymətləndirmənin aparılması məqsədləri
30. Nə üçün aparılır?
31. Harada qeyd edilir
32. Ən çox istifadə edilən üsulu hansıdır
33. Müşahidə sxeminə nələr daxildir
34. Diaqnostik nəticələr harada istifadə edilir
35. Tərifləri
36. DQ neçə növə bölünür
37. Hansılardır və tərifləri
38. Qısamüddətli dq nin üsul və vasitələri
39. Uzunmüddətli dq nin üsul və vasitələri
40. Formativ rəy nədir
41. Formativ jurnal nədir
42. Formativ qiymətləndirmə necə qiymətləndirmədir
43. Neçə səviyyədə müəyyən edilir
44. Neçə sxemi var hansılardır?
45. Holistik və analitikin mənfi və müsbət tərəfləri
46. Hər ikisinin oxşar və fərqli cəhətləri
47. Formativ qiymətləndirmə üsul və vasitələri
48. Qiymətləndirmənin planlaşdırma ardıcıllığı
49. Formativ qiymətləndirmə tarifləri
50. Formativin summativlə əlaqəsi
51. Formativ summativə təsir edirmi? Edirsə necə?
52. Formativ necə aparılır? Nə qədər vaxtı əhatə edir
53. Smart texnologiyası nədir
54. Qiymətləndirmə vasitəsi elementləri hansılardır?
55. FQ strategiyası nəyə deyilir
56. FQ texnikası nəyə deyilir
57. FQ metodu nəyə deyilir
58. FQ mexanizmləri hansılardır
59. FQ xüsusiyyətləri hansılardır
60. Monitorinq nədir və mərhələləri
61. Summativ neçə yolla aparılır
62. Summativdə olan dəyişikliklər hansılardır müqayisəli de
63. Summativ qiymətləndirmə harda saxlanılır və qeyd edilir
64. Summativ nəticələrdən harada istifadə edilir
65. Summativ usul və vasitələri hansılardır
66. Formativ qiymətləndirmə nəticələrindən harada istifadə edilir
67. Geriyə dönmək imkanı olan qiymətləndirmə hansıdır?
68. Yarımillik düstur bsq kecirilməyən sinifdə
69. Yarımillik düstur bsq keçirilən fənlər üzrə
70. İlli necə hesablanır
71. Sinifdən sinifə kecməni təmin edən qiymət hansıdır
72. Deskriptor nədir
73. Meyar və gostəricinin fərqi
74. Alt və məzmun standartına əsaslanan qiymətləndirmə hansıdır
75. Qiymətləndirmə standartına əsaslanan qiymətləndirmə hansıdır
76. Qiymətləndirmə standartının neçə səviyyəsi var və hansılardır?
78. Bsq də üzrlü səbəbdən gəlməyən şagird üçün hansı tədbirlər görülür
79. Bsq də üzrsüz səbəbdən gəlməyən şagird haqqında hansı tədbirlər görülür
80. Ksq də üzrlü və üzrsüz səbəbdən gəlməyən şagirdin qiymətləndirilməsi təmin edilirmi? Edilməsə yarımil zamanı qiymət hesablayan zaman nəzərə alınırmi?
81. FQ əks əlaqə nədir? Və hansılardır?
İnstagram ünvanı
Facebook ünvanı
Etiketler
- Kurikulum və idarəetmə (77)
- Video təlim (72)
- Metodika (70)
- Kurikulum (58)
- Kurikulum materiallar (46)
- Təlim üsulları (30)
- İşgüzar sənədlər (26)
- Sitatlarım (23)
- Digər (21)
- Standartlar (20)
- sınaqlar (19)
- Pedoqogika (11)
- Elmi Məqalələrim (9)
- Sinifdənkənar iş (9)
- İKT (9)
- Məqalələrim (8)
- Sual bankı (4)
- Ümumi Resurslar (2)
- Elanlar (1)
- Məktəbəqədər (1)
- Uğurlarım (1)
- milyonçu oyunu (1)
Ən çox oxunan
-
II Mövzu: Fənn kurikulumu, Standartlar, məzmun standartlarının quruluş...
-
1.2. Məzmun xətləri Xarici dil təlimində qarşıya qoyulmuş məqsəd və vəzifələri reallaşdırmaq ücün məzmun xətləri aşağıdakı şəkildə müə...
-
Müqayisə olunacaq subyekt və obyektlər müəyyənləşdirilir. Mərkəzi anlayış və ya ifadə kağızın və ya lövhənin ortasına yazılıb şagirdlərə ...
-
IX Mövzu: Məktəbdaxili qiymətləndirmənin növləri , Rubrik Summativ qiymətləndirmə Summativ qiymətləndirmə kiçik, böyük və yekun summat...
-
Hörmətli təhsil nümayəndələri.... Daha çox yerdə rast gəldiyim halla bağlı sualım var. Niyə esse, hekayə, inşa, mətn anlayışlarını eyn...
-
Azərbaycan dili 1.4. Fəaliyyət xətləri Azərbaycan dili üzrə məzmun standartları müəyyənləşdirilərkən aşağıdakı fəaliyyət istiqamə...
-
Teleqram haqqında m ə lumat «Teleqram» yunanca tele-uzaq, qramma – yazı birl əs m ə sind ə n ə m ə l ə g ə lib, uza g a köçürm ə k ...
-
Venn diaqramı Venn diaqramı tarix dərslərində daha çox tətbiq edilə bilən, şagirdlərin müqayisə etmə bacarıqlarını, məntiqi və tənqidi t...
-
Tərbiyə i nsanın şəxsiyyətinin inkişafına, onun müasir mədəni dünyagörüşünün formalaşmasına,müəyyən baxışların yaranmasına yönəlmiş məq...
-
XI Mövzu: DƏRSLİK KOMPLEKTİ, Elektron tədris resursları (ETR), Tərbiyə Dərslik - məzmun standartlarının reallaşdırılması üçün mühüm vas...
İzlənmə sayı
Paylaşımlar
Səhifələr
Blog Arxivi
Mətn Widgetləri
DİQQƏT! DİQQƏT! Hörmətli İstifadəçilər!MÜƏLLİF HÜQUQLARI QORUNUR!Bloq yazarının İCAZƏSİ olmadan, bloqdakı materiallar elektron və ya kağız üzərində ÇOXALDILA BİLMƏZ! Həmçinin bloqdakı materiallardan KOMMERSİYA məqsədi ilə istifadə edilə BİLMƏZ!Materialların şəkillərinin çəkilərək paylaşılması QADAĞANDIR!
Blogger tarafından desteklenmektedir.
0 yorum:
Yorum Gönder