DİQQƏT! DİQQƏT! Hörmətli İstifadəçilər!MÜƏLLİF HÜQUQLARI QORUNUR!Bloq yazarının İCAZƏSİ olmadan, bloqdakı materiallar elektron və ya kağız üzərində ÇOXALDILA BİLMƏZ! Həmçinin bloqdakı materiallardan KOMMERSİYA məqsədi ilə istifadə edilə BİLMƏZ!Materialların şəkillərinin çəkilərək paylaşılması QADAĞANDIR!

24 Haziran 2019 Pazartesi

Fəal dərsin mərhələləri Sual bankı

1. Motivasiyanın 8 güclü  üsulu  hansıdır?
2. Motivasiya  zamanı  yolverilməz  5 hal
3. Motivasiya  zamanı müəllimin  2 səhvini  deyin
4.  Motivasiyanın prinsipləri hansıdır?
5. Motivasiyanın  funksiyaları hansılardır?
6. Motivasiyanın mərhələləri
7. Motivasiyanın ardıcıllığı hansılardır?
8.Motivasiya necə  olmalıdır?
9. Motivasiyanın  qiymətləndirmə xüsusiyyətləri
10. Motivasiya mərhələsi nəylə  başa çatır?
11. Tədqiqat  sualı necə olmalıdır?
12. Tədqiqatın  aparılması mərhələsi şagirdə nə  üçün laızmdır?
13. Bu  mərhələ neçə  mərhələdən ibarətdir?
14. Bu  mərhələdə müəllimin  neçə  zəruri  bacarığı  var  və  hansılardır?
15. Tədqiqat mərhələsində müəllimin neçə  səhvi  var  hansılardır?
16. Tədqiqat mərhələsində müəllimin  neçə  vəzifəsi  var?
17. Müəllimin  təşkilati  vəzifələri hansılardır?
18. Müəllimin  davranış  vəzifələri  hansılardır?
19. İş  vərəqi  nəyə  deyilir?
20. Iş  vərəqini  üstünlüyü  nədir?
21. İş  vərəqinə  verilən  tələblər  hansılardır?
22. İş  vərəqinin   meyarları
23. İş  vərəqi  hazırlanarkən nələrə diqqət  edilməlidir?
24. İş  vərəqləri necə tərtib  edilməlidir
25. İş  vərəqi  üçün  təqdim  edilən  materiallar  hansılardır?
26. Tapşırığın  düsturu
27.  Tapşırıq  halqaları modeli  neçə  seqmentdən ibarətdir?
28. Tapşırıqlar  hansı  formalarda  təqdim  edilə bilər?
29.  Tapşırığın  dürüst ifadə edilməsi dedikdə  nə  nəzərdə tutulur?
30. İnformasiya mübadiləsi mərhələsinin  əsas məqsədləri hansılardır?
31. Təqdimat  mərhələsində fikirlər necə  mübadilə edilir və  necə  xarakter  daşıyır.
32. Bu  mərhələdə nəyin  tapılmasına ehtiyac yaranır?
33.  Təqdimat  edənə məxsus  xüsusiyyətlər
34. Dinləyən şəxsə məxsus olan  xüsusiyyətlər hansılardır?
35. Bu  mərhələdə müəllim  tərəfindən  yol  verilən  səhvlər
36. Informasiyanın müzakirəsi mərhələsində  əsas  görüləcək işlər hansılardır?
37. Bu  mərhələdə müəllim  tərəfindən yol verilən  səhvlər
38.  Yaradıcı tətbiqetmə necə olmalıdır?
39. Bu  mərhələ şagirdlərdə  nəyi  formalaşdırır və  onlara  necə  şərait  yaradır?
40. Bu  mərhələdə nəyi  unutmaq olmaz
41. Yaradıcı tətbiqetmənin  digər  formaları
41. Ev  tapşırığı nəyə  deyilir
42. Qiymətləndirmə nəyə  deyilir?
43. Qiymətləndirmənin  metod  və  texnikalarının seçən müəllimə lazım olan anlayışlar
44. Refleksiya  nəyə  deyilir?
45. Refleksiyanın əhəmiyyəti nədir şagird və müəllim  üçün?
46. Refleksiya hansı yollarla həyata keçirilir?
47.  Qiymətləndirmə dərsin  hansı mərhələsində aparılır?
48.  Qiymətləndirmə metodları hansılardır?
49. Qiymətləndirmə aparan  zaman müəllim  qiymətləndirmə  standartına  yoxsa  alt  standarta əsaslanmalıdır?
50. Gündəlik  dərsdə  Qiymətləndirmə  tapşırıqları hansı standarta əsaslanmalıdır?

1 yorum:

Sağ düymə qadağası

Kopya qadağası