1. Motivasiyanın 8 güclü üsulu hansıdır?
2. Motivasiya zamanı yolverilməz 5 hal
3. Motivasiya zamanı müəllimin 2 səhvini deyin
4. Motivasiyanın prinsipləri hansıdır?
5. Motivasiyanın funksiyaları hansılardır?
6. Motivasiyanın mərhələləri
7. Motivasiyanın ardıcıllığı hansılardır?
8.Motivasiya necə olmalıdır?
9. Motivasiyanın qiymətləndirmə xüsusiyyətləri
10. Motivasiya mərhələsi nəylə başa çatır?
11. Tədqiqat sualı necə olmalıdır?
12. Tədqiqatın aparılması mərhələsi şagirdə nə üçün laızmdır?
13. Bu mərhələ neçə mərhələdən ibarətdir?
14. Bu mərhələdə müəllimin neçə zəruri bacarığı var və hansılardır?
15. Tədqiqat mərhələsində müəllimin neçə səhvi var hansılardır?
16. Tədqiqat mərhələsində müəllimin neçə vəzifəsi var?
17. Müəllimin təşkilati vəzifələri hansılardır?
18. Müəllimin davranış vəzifələri hansılardır?
19. İş vərəqi nəyə deyilir?
20. Iş vərəqini üstünlüyü nədir?
21. İş vərəqinə verilən tələblər hansılardır?
22. İş vərəqinin meyarları
23. İş vərəqi hazırlanarkən nələrə diqqət edilməlidir?
24. İş vərəqləri necə tərtib edilməlidir
25. İş vərəqi üçün təqdim edilən materiallar hansılardır?
26. Tapşırığın düsturu
27. Tapşırıq halqaları modeli neçə seqmentdən ibarətdir?
28. Tapşırıqlar hansı formalarda təqdim edilə bilər?
29. Tapşırığın dürüst ifadə edilməsi dedikdə nə nəzərdə tutulur?
30. İnformasiya mübadiləsi mərhələsinin əsas məqsədləri hansılardır?
31. Təqdimat mərhələsində fikirlər necə mübadilə edilir və necə xarakter daşıyır.
32. Bu mərhələdə nəyin tapılmasına ehtiyac yaranır?
33. Təqdimat edənə məxsus xüsusiyyətlər
34. Dinləyən şəxsə məxsus olan xüsusiyyətlər hansılardır?
35. Bu mərhələdə müəllim tərəfindən yol verilən səhvlər
36. Informasiyanın müzakirəsi mərhələsində əsas görüləcək işlər hansılardır?
37. Bu mərhələdə müəllim tərəfindən yol verilən səhvlər
38. Yaradıcı tətbiqetmə necə olmalıdır?
39. Bu mərhələ şagirdlərdə nəyi formalaşdırır və onlara necə şərait yaradır?
40. Bu mərhələdə nəyi unutmaq olmaz
41. Yaradıcı tətbiqetmənin digər formaları
41. Ev tapşırığı nəyə deyilir
42. Qiymətləndirmə nəyə deyilir?
43. Qiymətləndirmənin metod və texnikalarının seçən müəllimə lazım olan anlayışlar
44. Refleksiya nəyə deyilir?
45. Refleksiyanın əhəmiyyəti nədir şagird və müəllim üçün?
46. Refleksiya hansı yollarla həyata keçirilir?
47. Qiymətləndirmə dərsin hansı mərhələsində aparılır?
48. Qiymətləndirmə metodları hansılardır?
49. Qiymətləndirmə aparan zaman müəllim qiymətləndirmə standartına yoxsa alt standarta əsaslanmalıdır?
50. Gündəlik dərsdə Qiymətləndirmə tapşırıqları hansı standarta əsaslanmalıdır?
24 Haziran 2019 Pazartesi
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Gozel muellimemiz, çox sag olun☺️🙏
YanıtlaSil