2. Azərbaycana termin kimi neçənci illərdən daxil olub ?
3. Azərbaycanda neçənci illərdən tətbiq edilir ?
4. Kurikulum nələrə görə bölünür ?
5. Kurikulum təyinatına görə hansı hissələrə bölünür ?
6. Kurikulum xarakterinə görə hansı hissələrə bölünür ?
7. Milli kurikulum və fənn kurikulumunun nə kimi fərqli cəhətləri var ?
8. Xarakterinə görə kurikulumları təsnif edin
9. Fənn kurikulumunun strukturuna nələr daxildir və neçə hissədən ibarətdir ?
10. Kurikulumunun təriflərini edin
11. Kurikulumun prinsipləri hansılardır ?
12. Kurikulumlar növlərinə görə təsnif edin.
13. Kurikulumu zəruri edən səbəblər
14. Fənnin məzmunu dedikdə nə başa düşülür
15. Fənn kurikulumu və fənn proqramının fərqi
16. Milli kurikulumunun strukturu nədir
17. Standart nədir
18. Alt standart nədir və funksiyaları
19. Əsas standart və alt standartın fərqi
20. Fəaliyyət xətti nədir
21. Məzmun xətti nəyə deyilir
22. Təlim strategiyasına hansı anlayışlar daxildir ?
23. Fənn kurikulumunun strukturunda qiymətləndirməyə nələr daxildir
24. Ümumi təlim nəticəsi nəyə deyilir
25. Kurikulumunun prinsipləri hansılardır
26. Qiymətləndirmə standartı nəyə deyilir
27. Kurikulum nəyə deyilir həm fənn həm milli?
28. Nəticəyönümlülük dedikdə nə nəzərdə tutulur
29. Tələbyönümlülük və təklifyönümlülüyün fərqi nədir
30. Şəxsiyyətyönümlülük və şagirdyönümlülüyün fərqi nədir
31. İnteqrativlik nəyə deyilir
32. Mövzular və onların ardıcıllığı hansı sənədin içərisində əks olunur
33. Standart və məqsədin fərqi nədir
34. Alt standart və əsas standartın funksiyaları hansılardır
35. Ənənəvi kurikulumlarda əks olunan prinsiplər hansılardır
36. Ümumi təhsil konsepsiyası nə zaman qəbul edilmişdir
37. Alt standartlar .müəllimə nə üçün lazımdır ?
38. Məzmun xətti.müəllimə nə üçün lazımdır
39. Məzmun xətti nəyə deyilir öz fənninə məxsus məzmun xətləri hansılardır
40. Bir dərsdə neçə standart reallaşdırmaq olar
0 yorum:
Yorum Gönder