1. Təhsil nəyə deyilir ?
2. Təhsil və təlimin oxşar cəhətləri hansılardır
3. Təlim və tərbiyənin oxşar və fərqli cəhətləri hansılardır
4. Tərbiyə neçə mənada işlənir və mahiyyətləri necədir ?
5. Yenidən tərbiyə və özünütərbiyə nədir
6. Ümumi pedaqoji anlayışlar hansılardır ?
7. Əsas pedaqoji anlayışlar hansılardır?
8. Inkişaf nədir
9. Pedaqoji texnologiya nəyə deyilir ?
10. Təlim , tərbiyə və təhsilin mənaları
11. Müntəzəm təşkil edilən nədir
12. Pedaqoji proses nəyə deyilir
13. Pedaqoji prosesin mərhələləri
14. Pedaqoji prosesin səciyyəvi xüsusiyyətləri
15. Formalaşma nəyə deyilir
16. Təlim neçə istiqamətdə aparılır
17. Təlimin vəzifələri hansılardır
18. Təhsil nələrin nəticəsi hesab edilir
19. Təlimdə neçə yanaşma var
20. Problemli təlim nəyə deyilir
21. Alqoritmləşdirilmiş təlim nəyə deyilir
22. Diferensial təlim nədir və neçə istiqamətdə aparılır
23. Fərdiləşdirmə prinsipi nəyə deyilir
24. Diferensiallaşdırma prinsipi nəyə deyilir
25. Pedaqogikanın obyekti nədir
26. Pedaqogikanın predmeti nədir
27. Təlimin hərəkətverici qüvvəsi nədir
28. Pedaqogikanın əsas vəzifəsi hansıdır
29. Pedaqogikanın bir sıra daimi vəzifələri hansılardır ?
30. Pedaqogika hansı elmlərlə əlaqəlidir
31. Peaqogika öz əksini hansı mənbələrdə tapıb ?
İnstagram ünvanı
Facebook ünvanı
Etiketler
- Kurikulum və idarəetmə (77)
- Video təlim (72)
- Metodika (70)
- Kurikulum (58)
- Kurikulum materiallar (46)
- Təlim üsulları (30)
- İşgüzar sənədlər (26)
- Sitatlarım (23)
- Digər (21)
- Standartlar (20)
- sınaqlar (19)
- Pedoqogika (11)
- Elmi Məqalələrim (9)
- Sinifdənkənar iş (9)
- İKT (9)
- Məqalələrim (8)
- Sual bankı (4)
- Ümumi Resurslar (2)
- Elanlar (1)
- Məktəbəqədər (1)
- Uğurlarım (1)
- milyonçu oyunu (1)
Ən çox oxunan
-
II Mövzu: Fənn kurikulumu, Standartlar, məzmun standartlarının quruluş...
-
1.2. Məzmun xətləri Xarici dil təlimində qarşıya qoyulmuş məqsəd və vəzifələri reallaşdırmaq ücün məzmun xətləri aşağıdakı şəkildə müə...
-
Müqayisə olunacaq subyekt və obyektlər müəyyənləşdirilir. Mərkəzi anlayış və ya ifadə kağızın və ya lövhənin ortasına yazılıb şagirdlərə ...
-
IX Mövzu: Məktəbdaxili qiymətləndirmənin növləri , Rubrik Summativ qiymətləndirmə Summativ qiymətləndirmə kiçik, böyük və yekun summat...
-
Hörmətli təhsil nümayəndələri.... Daha çox yerdə rast gəldiyim halla bağlı sualım var. Niyə esse, hekayə, inşa, mətn anlayışlarını eyn...
-
Azərbaycan dili 1.4. Fəaliyyət xətləri Azərbaycan dili üzrə məzmun standartları müəyyənləşdirilərkən aşağıdakı fəaliyyət istiqamə...
-
Teleqram haqqında m ə lumat «Teleqram» yunanca tele-uzaq, qramma – yazı birl əs m ə sind ə n ə m ə l ə g ə lib, uza g a köçürm ə k ...
-
Venn diaqramı Venn diaqramı tarix dərslərində daha çox tətbiq edilə bilən, şagirdlərin müqayisə etmə bacarıqlarını, məntiqi və tənqidi t...
-
Tərbiyə i nsanın şəxsiyyətinin inkişafına, onun müasir mədəni dünyagörüşünün formalaşmasına,müəyyən baxışların yaranmasına yönəlmiş məq...
-
XI Mövzu: DƏRSLİK KOMPLEKTİ, Elektron tədris resursları (ETR), Tərbiyə Dərslik - məzmun standartlarının reallaşdırılması üçün mühüm vas...
İzlənmə sayı
Paylaşımlar
Səhifələr
Blog Arxivi
Mətn Widgetləri
DİQQƏT! DİQQƏT! Hörmətli İstifadəçilər!MÜƏLLİF HÜQUQLARI QORUNUR!Bloq yazarının İCAZƏSİ olmadan, bloqdakı materiallar elektron və ya kağız üzərində ÇOXALDILA BİLMƏZ! Həmçinin bloqdakı materiallardan KOMMERSİYA məqsədi ilə istifadə edilə BİLMƏZ!Materialların şəkillərinin çəkilərək paylaşılması QADAĞANDIR!
Blogger tarafından desteklenmektedir.
0 yorum:
Yorum Gönder