DİQQƏT! DİQQƏT! Hörmətli İstifadəçilər!MÜƏLLİF HÜQUQLARI QORUNUR!Bloq yazarının İCAZƏSİ olmadan, bloqdakı materiallar elektron və ya kağız üzərində ÇOXALDILA BİLMƏZ! Həmçinin bloqdakı materiallardan KOMMERSİYA məqsədi ilə istifadə edilə BİLMƏZ!Materialların şəkillərinin çəkilərək paylaşılması QADAĞANDIR!

25 Mayıs 2019 Cumartesi

Fəal dərsin mərhələləri, Təfəkkürün növləri


VI Mövzu
Fəal dərsin mərhələləri, Təfəkkürün növləri
3. İnformasiya mübadiləsi:
Bu mərhələdə iştirakçılar tədqiqatın gedişində əldə etdikləri tapıntıların, yeni informasiyanın mübadiləsini aparırlar. Qoyulmuş suala cavab tapmaq zərurəti tədqiqatın bütün iştirakçılarını bir-birinin təqdimatını fəal dinləməyə sövq edir. Təqdimat bir növ yeni biliklərin dairəsini cızır və hələlik bu biliklər natamam və xaotik xarakter daşıyır. Yeni bir tələbat-həmin bilikləri qaydaya salmaq, sistemləşdirmək, müəyyən bir nəticəyə gəlmək üçün tədqiqat sualına cavab tapmaq zərurəti yaranır.

4. İnformasiyanın müzakirəsi və təşkili:

Bütün bilik, bacarıq və vərdişlərin, təfəkkürün müxtəlif növlərinin (məntiqi, tənqidi, yaradıcı) səfərbərliyini tələb edir.
Müəllim fasilitasiya əsasında (yönəldici, köməkçi suallardan istifadə etməklə) əldə edilmiş faktların məqsədyönlü müzakirəsinə və onların təşkilinə kömək edir. Informasiyanın təşkili bütün faktlar arasında əlaqələrin aşkara çıxarılmasına və onların sistemləşdirilməsinə yönəldilir.
Nəticədə mövcud tədqiqat sualına cavabın cizgiləri aydın seçilməyə başlayır. Məlumat sxem, qrafik, cədvəl, təsnifat formasında təşkil oluna bilər.

5. Ümumiləşdirmə və nəticələrin çıxarılması:
Şagirdlərə yeni bilginin kəşfi yolunda son addımı atmaq: konkret nəticəyə gəlmək və ümumiləşdirməni aparır Şagird nəinki əldə olunan bilgiləri ümumiləşdirməli, həm də gəldiyi nəticəni tədqiqat sualı ilə və irəli sürülmüş fərziyyələrlə müstəqil olaraq tutuşdurmalıdır.
Dərsin kulminasiyasını isə bilgiləri məhz özləri kəşf etdikləri üçün şagirdlərin duyduqları bənzərsiz sevinc və məmnuniyyət hissi təşkil edir.

6. Yaradıcı tətbiqetmə:
Bilgilərin mənimsənilməsinin başlıca meyarı onun yaradıcı surətdə tətbiqidir. Yaradıcı tətbiqetmə biliyi möhkəmləndirir, onun praktiki əhəmiyyətini şagirdə açıb göstərir.
Müəllim imkan daxilində şagirdlərə təklif edə bilər ki, onlar müəyyən məsələlərin həlli üçün, yaxud hansısa yeni suala cavab tapmaq üçün qazanılmış bilikləri tətbiq etməyə çalışsın. Yaxşı olar ki, şagirdlərə, onların kəşf etdikləri bilgilərin yaradıcı surətdə tətbiqinə dair çalışmalar verilsin ki, həmin bilgilər həmişəlik onların şüuruna həkk olunsun.
Bu mərhələ vaxt etibarı ilə yalnız bir akademik dərslə məhdudlaşdırılmaya da bilər, onun həyata keçirilməsi sonrakı dərslərdə də mümkündür
7. Qiymətləndirmə və refleksiya:
Qiymətləndirmə istənilən prosesin təkmilləşdirilməsini təmin edən bir prosesdir. Şagirdlərin təlim fəaliyyətini qiymətləndirmə və refleksiya prosesləri onların öz qüsurlarını və öz nailiyyətlərini aşkar etməyə, uğur qazanmalarına nələrin mane olduğunu və nələrin kömək etdiyini müəyyənləşdirməyə xidmət etməlidir.
Dərs başa çatdıqdan sonra yerinə yetirilmiş prosedurlardan birini qiymətləndirmək və refleksiyanı həyata keçirmək məqsədəuyğun olardı. Bəzən qiymətləndirmə və refleksiyanı dərsin müxtəlif mərhələlərinə daxil etmək olar, bunun özü də təlim prosesinin daha uğurla keçməsinə kömək edər.
Şagirdlərin işinin səmərəlilik dərəcəsi həm kəmiyyət və həm də keyfiyyətcə qiymətləndirilə bilər. Bu, müxtəlif üsullarla və müxtəlif formada həyata keçirilir. Lakin müəllim yadda saxlamalıdır ki, qiymətləndirmə ilk növbədə şagird üçün özünüqiymətləndirmə və özününəzarət vasitəsi rolunu oynamalıdır.

Refleksiya
– artıq başa çatmış prosesin şüurda inikasıdır. Təlim prosesinin refleksiyası biliklərin mənimsənilməsinin bütün mərhələlərini təhlil etməyə və dərindən başa düşməyə imkan verən başlıca mexanizmlərdən biridir
Təfəkkürün növləri
Hafizə
Məntiqi təfəkkür
Tənqidi təfəkkür
Yaradıcı təfəkkür
Öyrən.
Əzbərlə. Yadına sal .
Xəyalında canlandır.
Yadında saxla.
 Təsvir et.
Müqayisə et.
Oxşarlıqları və fərqləri tap.
Təsnif et.
Müxtəlif baxış nöqtə-lərindən qiymətləndir. Əhəmiyyətini, rolunu qiymətləndir.
Uydur: :Hekayə   Situasiya   
§  Nağıl  Musiqi
§  Üsul
Danış.
İfadə et.
Qur.   Dəyişdir.
Hesabla.   Sadələşdir.
Meyarları müəyyən et.
Meyar cədvəlini tərtib et.
Tərtib et, uydur: 
Maket        Model     Sxem Qrafik        Kitab
Tap.
Siyahını tərtib et.
Sadala.

Müəyyən et.
Öz tərifini ver.
Əlaqəni aşkar et.
Səhvləri tap.
Faktları uydurmadan seçib ayır.
Mübahisəli məqamları aşkar et.
Proqnoz ver.Müqayisə et və analoqu tap. İxtira et, yarat.Başqa obyektə döndər. Yeni tətbiq üsulunu tap.
Təsdiqini tap
(əsaslandır).
Sxem, qrafik, cədvəl düzəlt.
Tərtib et.
Davam et.
Tənqidi yanaş.
Düzgün olanı seç.
Dəyişikliklər et, yarat, yenidən tərtib et. Dəyişikliklər etməklə yarat.  Quraşdır.
Düsturun köməyilə hesablayıb tap.
Hesabla.
Təhlil et.
İzah et.  Şərh et .
Nəticə çıxar.
Ən mühüm predmetləri və hadisələri müəyyən et, əhəmiyyətini sübut et.
Yeni əsaslar üzərində təsnif et.
 Yeni şəraitə uyğun hala gətir.
Tətbiq et (yeni şəraitdə).
Hər hansı bir kateqoriyaya aid et.
Göstər.
Səbəbi tap (səbəb, nəticə).
Öz ideyanı əsaslandır (sübut et).
Öz şəxsi izahını ver Problemi müəyyən et, fərziyyələr irəli  sür.
Modelin əsasında tərtib et.
Ümumiləşdir. Əsas ideyanı seçib ayır.
Ən səmərəli yolu tap.
Mübaliğə et. Minimuma endir.
Tərif ver.
 Mahiyyətini, mənasını ifadə et.
Məsləhət ver.
Simvol (rəmz) şəklində təsvir et.

Blumun taksonomiyası tapşırıqların hazırlanmasında və eyni zamanda standartları həyata keçirməkdə müəllimə kömək edə bilər.

Mən dünyanı dərk edirəm
(məntiqi təfəkkür)
Mən dünyanı qiymətləndirirəm, öz münasibətimi...
(tənqidi təfəkkür)
Mən dünyanı dəyişirəm
(yaradıcı təfəkkür)



0 yorum:

Yorum Gönder

Sağ düymə qadağası

Kopya qadağası