Yaxşı olardı ki, hər bir məktəbdə (harada ki, fənn üzrə birdən çox müəllim varsa) fənn qrupları
müəllimlərinin kafedraları fəaliyyət göstərsin, həmin kafedra fənn qrupunun bütün müəllimlərini
özündə birləşdirir.
Kafedra fənn qrupunun bütün müəllimlərinin birliyinin şərti adıdır.
Kafedraların
iş funksiyaları belə ola bilər:
• fənn qrupunun fənninin/fənlərinin tədrisinin koordinasiyası;
• təcrübənin öz aralarında bölüşdürülməsi, nailiyyətlərin ön şərtlərinin müəyyən edilməsi və
problemlərin həlli yollarının axtarışı;
• dərsliklərin seçilməsi;
• qiymətləndirmə komponentlərinin işlənib hazırlanması və təsviri;
• digər fənn qruplarının müəllimləri ilə istiqamətli işlərin aparılması (məsələn, tarix və gürcü
dilində ümumi mövzu üzrə razılaşma, ekskursiya zamanı ümumi tapşırıqların düşünülüb
tapılması və s.);
• peşəkar inkişaf yollarını təsvir etmək;
• köməkçi dərs vasitələri və kitabxana üçün lazım olan kitablar haqqında tövsiyyələr işləyib
hazırlamaq;
• yeni metodologiya və yanaşmalar barədə tövsiyyələr işləyib hazırlamaq.
Bəzi məktəblərdə ibtidai pillənin müəllimləri başqa-başqa kafedralar ətrafında birləşirlər. Bu
onlara ibtidai siniflərdə mövcud olan problemləri birgə və fənlərarası razılıq əsasında razılaşdırmaqda
köməklik edir.
İnstagram ünvanı
Facebook ünvanı
Etiketler
- Kurikulum və idarəetmə (77)
- Video təlim (72)
- Metodika (70)
- Kurikulum (58)
- Kurikulum materiallar (46)
- Təlim üsulları (30)
- İşgüzar sənədlər (26)
- Sitatlarım (23)
- Digər (21)
- Standartlar (20)
- sınaqlar (19)
- Pedoqogika (11)
- Elmi Məqalələrim (9)
- Sinifdənkənar iş (9)
- İKT (9)
- Məqalələrim (8)
- Sual bankı (4)
- Ümumi Resurslar (2)
- Elanlar (1)
- Məktəbəqədər (1)
- Uğurlarım (1)
- milyonçu oyunu (1)
Ən çox oxunan
-
II Mövzu: Fənn kurikulumu, Standartlar, məzmun standartlarının quruluş...
-
1.2. Məzmun xətləri Xarici dil təlimində qarşıya qoyulmuş məqsəd və vəzifələri reallaşdırmaq ücün məzmun xətləri aşağıdakı şəkildə müə...
-
Müqayisə olunacaq subyekt və obyektlər müəyyənləşdirilir. Mərkəzi anlayış və ya ifadə kağızın və ya lövhənin ortasına yazılıb şagirdlərə ...
-
IX Mövzu: Məktəbdaxili qiymətləndirmənin növləri , Rubrik Summativ qiymətləndirmə Summativ qiymətləndirmə kiçik, böyük və yekun summat...
-
Hörmətli təhsil nümayəndələri.... Daha çox yerdə rast gəldiyim halla bağlı sualım var. Niyə esse, hekayə, inşa, mətn anlayışlarını eyn...
-
Azərbaycan dili 1.4. Fəaliyyət xətləri Azərbaycan dili üzrə məzmun standartları müəyyənləşdirilərkən aşağıdakı fəaliyyət istiqamə...
-
Teleqram haqqında m ə lumat «Teleqram» yunanca tele-uzaq, qramma – yazı birl əs m ə sind ə n ə m ə l ə g ə lib, uza g a köçürm ə k ...
-
Venn diaqramı Venn diaqramı tarix dərslərində daha çox tətbiq edilə bilən, şagirdlərin müqayisə etmə bacarıqlarını, məntiqi və tənqidi t...
-
Tərbiyə i nsanın şəxsiyyətinin inkişafına, onun müasir mədəni dünyagörüşünün formalaşmasına,müəyyən baxışların yaranmasına yönəlmiş məq...
-
XI Mövzu: DƏRSLİK KOMPLEKTİ, Elektron tədris resursları (ETR), Tərbiyə Dərslik - məzmun standartlarının reallaşdırılması üçün mühüm vas...
İzlənmə sayı
Paylaşımlar
Səhifələr
Blog Arxivi
Mətn Widgetləri
DİQQƏT! DİQQƏT! Hörmətli İstifadəçilər!MÜƏLLİF HÜQUQLARI QORUNUR!Bloq yazarının İCAZƏSİ olmadan, bloqdakı materiallar elektron və ya kağız üzərində ÇOXALDILA BİLMƏZ! Həmçinin bloqdakı materiallardan KOMMERSİYA məqsədi ilə istifadə edilə BİLMƏZ!Materialların şəkillərinin çəkilərək paylaşılması QADAĞANDIR!
Blogger tarafından desteklenmektedir.
0 yorum:
Yorum Gönder