DİQQƏT! DİQQƏT! Hörmətli İstifadəçilər!MÜƏLLİF HÜQUQLARI QORUNUR!Bloq yazarının İCAZƏSİ olmadan, bloqdakı materiallar elektron və ya kağız üzərində ÇOXALDILA BİLMƏZ! Həmçinin bloqdakı materiallardan KOMMERSİYA məqsədi ilə istifadə edilə BİLMƏZ!Materialların şəkillərinin çəkilərək paylaşılması QADAĞANDIR!

1 Ağustos 2017 Salı

Sinqveyn



Bu üsul ABŞ və Yaponiya dövlətlərində tez-tez istifadə edilən

bir tədris yönümlü metoddur. 1997-ci illərdən etibarən Rusiyada tətbiq edilməyə başlanan bu didaktik üsul tez bir zamanda nəticə əldə edilməsinə xidmət edir.
İlk sətirdə mövzu ilə əlaqədar ( bir  söz ) isim qeyd olunacaq
İkinci sətirdə- 2 sözdən ibarət sifət ( özəlliyini, əlamətini bildirən) qeyd olunacaq.
Üçüncü sətirdə- 3 sözdən ibarət fel ( olduğunu, baş verdiyini və s əks etdirən) qeyd olunacaq.
Dördüncü sətr- 4 sözdən ibarət kişisəl xarakteri əks etdirən ifadə
Beşinci sətr- 5 sözdən ibarət özünü əks etdirən ( məsələn şəxsiyyəti ifadə edəcək) ifadə qeyd olunacaq.


Ədəbiyyat fənnindən nümunə:
Maşa (А.С. Puşkin “Дубровский”)
·         Ağıllı, gözel
·         Sevər, bağışlayar, acı
·         Maşa çox yaxşı, yaxşı, sevincli,  pozitiv
·         Gözəllik

Tarix fənnindən nümunə:
  ·  Nadir şah
  ·  Ağıllı, igid
  · Əzazil, işğalçı, qəddar
  ·Edam etdirər, işğal edər, qalib gələr, vuruşar.
  ·Özünəgüvənən, üsyancıl, vətənpərvər, pis, sevilməz

  ·Sərkərdəlik
Təhlili və nümunələr üzərində izahı mənə məxsusdur



0 yorum:

Yorum Gönder

Sağ düymə qadağası

Kopya qadağası