DİQQƏT! DİQQƏT! Hörmətli İstifadəçilər!MÜƏLLİF HÜQUQLARI QORUNUR!Bloq yazarının İCAZƏSİ olmadan, bloqdakı materiallar elektron və ya kağız üzərində ÇOXALDILA BİLMƏZ! Həmçinin bloqdakı materiallardan KOMMERSİYA məqsədi ilə istifadə edilə BİLMƏZ!Materialların şəkillərinin çəkilərək paylaşılması QADAĞANDIR!

1 Ağustos 2017 Salı

BİBÖ (KWL)


BİBÖ- Biz artıq nəyi bilirik?, nəyi bilmək istəyirik?, nəyi öyrənmişik? Və nəyi hələdə öyrənməliyik? Şagirdləri cüt-cüt bölərək mövzu barəsində əvvəlki biliklərinə dair siyahı tərtib edilir. Şagirdlər siyahı işləyərkən müəllim lövhədə 3 sütundan ibarət cədvəl qurur və aşağıdakı bölmələri qeyd edir: “Biz artıq nəyi bilirik” , “Biz nəyi bilmək istəyirik?” , “ Biz nəyi öyrəndik və hələ nə öyrənməliyik?”. Cütlərdən yazdığı məlumatı təqdim etmək xahiş edilir və sol sütunda  bütüb qrupların razılaşdığı məlumat qeyd edilir. Şagirdlər bu mövzu ilə bağlı yaran biləcək suallar siyahısı müəyyənləşdirilir. Müəlli onların suallarını ikinci sütunda qeyd edir. Bu suallar mövzu ilə bağlı şagirdlərin nə bilmək istədiklərini göstərir.
Mətn şagirdlər və müəllim tərəfindən oxunur. Mətn oxunduqdan sonra müəllim ikinci sütundakı suallara qayıdır; əgər mətndə sualların cavabları verilibsə, onları üçüncü sütunda qeyd edirlər. Şagirdlər verdikləri sualları təhlil edərək mövzu ilə bağlı artıq malik olduqları bilikləri yeni əldə etdikləri biliklərlə müqayisə edirlər.
BİBÖ üsulunun tətbiqi dərsin motivasiya və tətqiqatın aparılması mərhələsinin təşkili üçün əlverişli üsullardan biridir.
Bu üsulun tətbiqində məqsəd: şagirdlərə əvvəlki  bilik və təcrübə, yeni biliklər arasında əlaqə yaratmağa imkan verməklə şagirdin düşünməsini optimallaşdırmaq;
Şagirdlərin mövzu barəsindəki əvvəlki təcrübəsini nəzərdən keçirməyə və dərsdəki cavablarına  əsasən sualları formalaşdırmağa  imkan verir.Üsulu tətbiq edərkən müəllim böyük və kiçik qruplardan eləcə də cütlərlə iş formasından istifadə edə bilər.
Bu üsulun tətbiqinə maksimum 10 - 15 dəqiqə vaxt sərf edilə bilər. 
Ancaq əgər  fəal interaktiv dərsin motivasiya mərhələsində bu üsul tətbiq edilərsə ona maksimum vaxt 7 dəqiqə sərf edilir. 
Dərs boyu cədbəl doldurulur və sonda ümumiləşdirmə aparılır.
Üsulun tətbiqi zamanı aşağıdakı problemlər yarana  bilər:
  • -          Vaxtın uzanması
  • -          Şagirdlərdə mövzu ilə bağlı məlumat azlığı
Qeyd: Müəllim nəzərə almalıdır ki, BİBÖ ilə başlayan dərs onunla da tamamlanmalıdır. Belə ki Bilirəm dərsin motivasiya, İstəyirəm bilim dərs üçün tədqiqat sualları və şagirdlərin özlərinə qoyduqları tapşırıqlar , Öyrəndim hissəsi isə dərsdə ümumiləşdirmə və nəticələrin çıxarılması mərhələsi rolunu oynayacaqdır.
Mənbə: Z.Veysova----Təhlil və nümunələr üzərində izah mənə məxsusdur. Müəllif hüquqları qorunur


0 yorum:

Yorum Gönder

Sağ düymə qadağası

Kopya qadağası