BİBÖ- Biz artıq nəyi bilirik?, nəyi bilmək istəyirik?,
nəyi öyrənmişik? Və nəyi hələdə öyrənməliyik? Şagirdləri cüt-cüt bölərək mövzu
barəsində əvvəlki biliklərinə dair siyahı tərtib edilir. Şagirdlər siyahı
işləyərkən müəllim lövhədə 3 sütundan ibarət cədvəl qurur və aşağıdakı
bölmələri qeyd edir: “Biz artıq nəyi bilirik” , “Biz nəyi bilmək istəyirik?” ,
“ Biz nəyi öyrəndik və hələ nə öyrənməliyik?”. Cütlərdən yazdığı məlumatı
təqdim etmək xahiş edilir və sol sütunda bütüb qrupların razılaşdığı
məlumat qeyd edilir. Şagirdlər bu mövzu ilə bağlı yaran biləcək suallar
siyahısı müəyyənləşdirilir. Müəlli onların suallarını ikinci sütunda qeyd edir.
Bu suallar mövzu ilə bağlı şagirdlərin nə bilmək istədiklərini göstərir.
Mətn şagirdlər və müəllim tərəfindən oxunur. Mətn
oxunduqdan sonra müəllim ikinci sütundakı suallara qayıdır; əgər mətndə
sualların cavabları verilibsə, onları üçüncü sütunda qeyd edirlər. Şagirdlər
verdikləri sualları təhlil edərək mövzu ilə bağlı artıq malik olduqları
bilikləri yeni əldə etdikləri biliklərlə müqayisə edirlər.
BİBÖ üsulunun tətbiqi dərsin motivasiya və tətqiqatın
aparılması mərhələsinin təşkili üçün əlverişli üsullardan biridir.
Bu üsulun tətbiqində məqsəd: şagirdlərə əvvəlki
bilik və təcrübə, yeni biliklər arasında əlaqə yaratmağa imkan verməklə
şagirdin düşünməsini optimallaşdırmaq;
Şagirdlərin mövzu barəsindəki əvvəlki təcrübəsini
nəzərdən keçirməyə və dərsdəki cavablarına əsasən sualları
formalaşdırmağa imkan verir.Üsulu tətbiq edərkən müəllim böyük və kiçik
qruplardan eləcə də cütlərlə iş formasından istifadə edə bilər.
Bu üsulun tətbiqinə maksimum 10 - 15 dəqiqə vaxt sərf
edilə bilər.
Ancaq əgər fəal interaktiv dərsin motivasiya
mərhələsində bu üsul tətbiq edilərsə ona maksimum vaxt 7 dəqiqə sərf
edilir.
Dərs boyu cədbəl doldurulur və sonda ümumiləşdirmə
aparılır.
Üsulun tətbiqi zamanı aşağıdakı problemlər
yarana bilər:
- - Vaxtın
uzanması
- - Şagirdlərdə
mövzu ilə bağlı məlumat azlığı
Qeyd: Müəllim nəzərə almalıdır ki, BİBÖ
ilə başlayan dərs onunla da tamamlanmalıdır. Belə ki Bilirəm dərsin motivasiya,
İstəyirəm bilim dərs üçün tədqiqat sualları və şagirdlərin özlərinə qoyduqları
tapşırıqlar , Öyrəndim hissəsi isə dərsdə ümumiləşdirmə və nəticələrin
çıxarılması mərhələsi rolunu oynayacaqdır.
Mənbə: Z.Veysova----Təhlil və nümunələr üzərində izah mənə məxsusdur. Müəllif hüquqları qorunur
0 yorum:
Yorum Gönder