MMT (Müsbət, Mənfi, Təklif)-Cədvəl--Üsulun yaradılması özümə məxsusdur. Müəllifliyi qorunur
Bilirik ki,
üsulları tətbiq edərkən dərsin müəyyən mərhələsini gözləyirik. Eləcə də,
üsullar tətbiq edilərkən reallaşdırmalı olduğumuz standartın fəaliyyət
hissəsinə baxaraq tətbiq edirik.
MMT-cədvəli üsulu daha çox yaradıcı tətbiqetmə mərhələsində, tətqiqatın aparılması mərhələsində tətbiq edilə bilər. Bu cədvəldə real
hadisələr, faktlar, təriflər və ya düsturlar
fənndən asılı olaraq qeyd edilir.
Daha sonra isə, həmin real faktın mənfi və müsbət tərəfləri qeyd edilir. Şagird
real faktı öyrənir və onun üçün ayrılmış sahədə üsul üzərində faktı qeyd edir.
Daha sonra, fakta uyğun olaraq müəyyən biliklərə malik olduğundan, faktın
müsbət və mənfi tərəflərini müvafiq yerlərdə qeyd edir. Üsulumuzun əsas vacib
və şagirdin yaradıcılığını inkişaf etdirən hissəsi, təkliflər hissəsidir.
Şagird fənndən və faktdan asılı olaraq özünün mənimsəmiş olduğu biliyin
əsasında təkliflərini irəli sürür.
Tarix fənni
əsasında nümunə ilə qeyd edəcəm ki, daha aydın olsun.
Nümunə: ( içərisi boş versiyada)
Nümunə: ( İçərisi işlənilmiş versiyada)
Hətta əgər tədqiqatın
aparılması mərhələsində bu üsulu tətbiq etmisinizsə bu zaman, ilk 3 hissəni işlədib,
sonuncu hissəni yaradıcı tətbiqetmə mərhələsi üçün boş saxlada bilərsiniz.
Şagirdlərə tapşırıq verərsiniz ki, Fakt, Müsbət və Mənfi tərəfləri qeyd etsinlər, Təklif hissəsi boş saxlanılsın. Tədqiqat
bitdikdən sonra, Yaradıcı tətbiqetmə mərhələsində yenidən iş vərəqlərindəki
tapşırıqları müvafiq qruplara paylamaqla bu tapşırığın davamını ,təkliflər
hissəsini yazmaq tapşırılır.
0 yorum:
Yorum Gönder