ü Şagirdlərdə
məntiqi, tənqidi təfəkkürü inkişaf etdirməkdir.
ü İstənilən bir
məsələdə sərbəst fikir yürütmə bacarıqlarını formalaşdırmaq.
Üsulun tətbiqi fəal dərsin tətqiqatın aparılması mərhələsində həyata keçirilir.
Üsulun tətbiqi
zamanı müəllim müxtəlif iş formalarından (böyük və kiçik qruplarda, cütlərlə,
fərdi) istifadə edə bilər. Müəllim bu üsulu bir neçə variantda reallaşdıra
bilər (əlbəttə ki sinfin səviyyəsinə uyğun gələn bir varinatdan istifadə edə
bilər)
Müəllim
şagirdlər qarşısında problem qoyaraq, həmin problemin əslində real müsbət və
mənfi tərəflərini qeyd etdirə bilər.
Digər bir variantda
müəllim problemin şagird üçün doğru və
yalnış cəhətlərini
qeyd etdirə bilər.
Üsulun tətbiqinə 15
dəqiqə vaxt ayrılır. Müəllim öncədən şagirdlərin istifadə edəcəkləri mənbələri
müəyyənləşdirməli və şagirdləri bu mənbələrlə tanış etməlidir. Şagirdlərdə
mövzu ilə əlaqədar informasiya çox olmalıdır
Üsulun tətbiqi zamanı
yarana biləcək problemlər:
ü Vaxtdan səmərəli
istifadə edilməməsi
ü İrəli sürülən
təkliflərin çox primitiv olması
0 yorum:
Yorum Gönder