Cahil insanların ən üstünlük təşkil edən 13 xüsusiyyəti
1. İlk əvvəl ən əsas özəllikdən bəhs edək. Təbii ki hər şeyi bilirlər ☺
2. Mənfəət onlar üçün hər şeydən əvvəl gəlir
Mehmet Akif demiş.
ALDANMA İNSANLARIN SƏMİMİYYƏTİNƏ
MƏNFƏƏTLƏRİ GƏLİR HƏR ŞEYDƏN ÖNCƏ
VƏD ETMƏSƏYDİ ALLAH CƏNNƏTİ
ONA BELƏ ETMƏZLƏRDİ SƏCDƏ
3. Şiddətlə müdafiə edərlər. Çünki biri bir şey haqqında nə qədər az bilərsə, o qədər çox müdafiə edər
4. Dünyanı yalnız özləri üçün yaradılmış hiss edərlər. Maşınlara bağlanıb sürütlənən heyvanlar, daşlanaraq öldürülən insanlar, dərisi diri soyulan heyvanlar və sair nümunə ola bilər
5. Özlərindən bəhs etməyi çox sevirlər. Çünki, əvvəl axır "boş lazımsız biri olduqları " ndan öz hobbi, həyata baxışlarından danışmağa başlayacaqlar
6. Cahil sözünü eşidəndə pis olurlar. Məsələn tutaq ki, bir mövzuda cahil qalmısan desəniz ya da bu məsələni deyəsən bilmirsiniz desəniz üzüləcək. İnsan hər şeyi bilə bilməz axı təmkinli olmalısan əzizim ☺ Zəki insanların ən üstün cəhəti, hər şeyi bilməyin qeyri mümkün olduğunu anlamalarıdır. Bu arada bunu da Enişteyn deyib ☺
7. Az düşünürlər amma çox danışırlar. Halbuki atalarımız deyib 2 düşün 1 danış. Dəf çox səs edə bilər amma Dəfin içi boş olur.
8. Sizə kinayəli söz atıp , hətta sizi cahillikdə ittiham edə bilərlər. Çox əsəb verici bir durumdur təbii ki. ... Cavab versəniz yenə əsəbləşdirici söz gələcək . Cavab verməsəniz qəbul etmiş kimi görünəcəksiniz və məlum kişi 1.0 öndə ☺
9. Yeniliyə qapı açmazlar. Hətta köhnəyə meyl edənləri daha çoxdur
10. Sizin uğurlarınız, vəzifələriniz, təhsiliniz, dərəcəniz, titullarınız onun qarşısında əhəmiyyət vermədiyi bir şeylərdir
Həyat universitetində əldə edilən təcrübələr, digər hər şeyi gərəksiz halda göstərər. Ona görə bu tərz bir insana qarşı yarışa 3.0 geridə başlayacaqsınız. Məncə yarışa başlamağa dəyməz 😉
11. Özlərini qürurla ifadə edə biləcəkləri bir üstünlükləri olmadığı üçün din və milliyət kimi, mentalitet və xalq dəyərləri kimi özəlliklərə söykənərlər ☺ İnanc, milliyət, futbol, siyasət və sair kimi siyahını artırmaq olar. Nə əhəmiyyəti var ki deyib keçməyin, bu saydığımız özəlliklər hansı ki bunlara söykənir, " hamının reaksiya verəcəyi mövzulardır. Belə desək hamı bu çörəyə yağ sürəcək " Əsası insanların qanına girincəyə qədərdi. ....
12. Özünə məcbur edilən düşüncələri sizə məcbur etməyə çalışarlar. TV də bir müddət izləyib təsir altına düşdükləri və onları təsir altına salmış cümlələrin ən böyük MÜDAFİƏÇİSİ bu adamlar olur 🙂 Cümlənin əvvəlindəki təhlükəni hiss etdinizsə arxanıza baxmadan qaçın 😃 " nümunə. Keçən axşam proqramda bir alim dedi özü də alim deyirəm ee öz sahəsini mükəmməl bilir. Adam yalanmı deyəcək? ))
13. qəhrəmanınızın klassik son cümləsi.
" çox düşünmə bunları neynirsən qurcalayıb boş ver "
Hər şeyi düşünürsən bu qədər, suallar verərsən beyninə dəli olarsan. Bir yerdə axarına buraxacaqsan qardaşım boş ver
HÖRMƏTLƏ
LEYLA BAYRAMOVA.
#leylabayramova
İnstagram ünvanı
Facebook ünvanı
Etiketler
- Kurikulum və idarəetmə (77)
- Video təlim (72)
- Metodika (70)
- Kurikulum (58)
- Kurikulum materiallar (46)
- Təlim üsulları (30)
- İşgüzar sənədlər (26)
- Sitatlarım (23)
- Digər (21)
- Standartlar (20)
- sınaqlar (19)
- Pedoqogika (11)
- Elmi Məqalələrim (9)
- Sinifdənkənar iş (9)
- İKT (9)
- Məqalələrim (8)
- Sual bankı (4)
- Ümumi Resurslar (2)
- Elanlar (1)
- Məktəbəqədər (1)
- Uğurlarım (1)
- milyonçu oyunu (1)
Ən çox oxunan
-
II Mövzu: Fənn kurikulumu, Standartlar, məzmun standartlarının quruluş...
-
1.2. Məzmun xətləri Xarici dil təlimində qarşıya qoyulmuş məqsəd və vəzifələri reallaşdırmaq ücün məzmun xətləri aşağıdakı şəkildə müə...
-
Müqayisə olunacaq subyekt və obyektlər müəyyənləşdirilir. Mərkəzi anlayış və ya ifadə kağızın və ya lövhənin ortasına yazılıb şagirdlərə ...
-
IX Mövzu: Məktəbdaxili qiymətləndirmənin növləri , Rubrik Summativ qiymətləndirmə Summativ qiymətləndirmə kiçik, böyük və yekun summat...
-
Hörmətli təhsil nümayəndələri.... Daha çox yerdə rast gəldiyim halla bağlı sualım var. Niyə esse, hekayə, inşa, mətn anlayışlarını eyn...
-
Azərbaycan dili 1.4. Fəaliyyət xətləri Azərbaycan dili üzrə məzmun standartları müəyyənləşdirilərkən aşağıdakı fəaliyyət istiqamə...
-
Teleqram haqqında m ə lumat «Teleqram» yunanca tele-uzaq, qramma – yazı birl əs m ə sind ə n ə m ə l ə g ə lib, uza g a köçürm ə k ...
-
Venn diaqramı Venn diaqramı tarix dərslərində daha çox tətbiq edilə bilən, şagirdlərin müqayisə etmə bacarıqlarını, məntiqi və tənqidi t...
-
Tərbiyə i nsanın şəxsiyyətinin inkişafına, onun müasir mədəni dünyagörüşünün formalaşmasına,müəyyən baxışların yaranmasına yönəlmiş məq...
-
XI Mövzu: DƏRSLİK KOMPLEKTİ, Elektron tədris resursları (ETR), Tərbiyə Dərslik - məzmun standartlarının reallaşdırılması üçün mühüm vas...
İzlənmə sayı
Paylaşımlar
Səhifələr
Blog Arxivi
Mətn Widgetləri
DİQQƏT! DİQQƏT! Hörmətli İstifadəçilər!MÜƏLLİF HÜQUQLARI QORUNUR!Bloq yazarının İCAZƏSİ olmadan, bloqdakı materiallar elektron və ya kağız üzərində ÇOXALDILA BİLMƏZ! Həmçinin bloqdakı materiallardan KOMMERSİYA məqsədi ilə istifadə edilə BİLMƏZ!Materialların şəkillərinin çəkilərək paylaşılması QADAĞANDIR!
Blogger tarafından desteklenmektedir.
0 yorum:
Yorum Gönder