DİQQƏT! DİQQƏT! Hörmətli İstifadəçilər!MÜƏLLİF HÜQUQLARI QORUNUR!Bloq yazarının İCAZƏSİ olmadan, bloqdakı materiallar elektron və ya kağız üzərində ÇOXALDILA BİLMƏZ! Həmçinin bloqdakı materiallardan KOMMERSİYA məqsədi ilə istifadə edilə BİLMƏZ!Materialların şəkillərinin çəkilərək paylaşılması QADAĞANDIR!

1 Ağustos 2017 Salı

Dəyirmi masa

Dəyirmi masa 

Müəllim  bütün sinif şagirdlərini (və yaxud da sinfi iki böyük qrupa bölərək) dairəvi masa arxasında əyləşdirərək onlara  sual yazılmış bir kağız verir. Dairəvi masa arxasında əyləşən bütün şagirdlərri sualı oxuyur və bir cavab yazır. Kağızlar saat əqrəbi istiqamətində müəllimin köməkliyi ilə stol ətrafında bütün iştirakçılara ötürülür. Dairəvi formada kağızlar  bütün digər şagirdlərdən  keçərək axırda ən birinci şagirdə  qayıdır.
Müəllimin sinif qarşısında qoyduğu problem bütün şagirdlər tərəfindən müzakirə edilir və sonda təqdimat edilərək fikirlər ümumiləşdirilir. Bu üsuldan müəllim fəal dərsin tətqiqatın aparılması, yaradıcı tətbiqetmə və nəticələrin çıxarılması və ümumiləşdirmə mərhələsində reallaşdıra bilər.
  
Üsulun təbiqi zamanı vacib olan şərtlər:
-          Seçilən sual və ya tapşırıq mövzunu əhatə etməlidir Buna görə də bu sual ən vacib məsələləri özündə əks etdirməlidir.
-          Müəllim vaxtı məhdudlaşdırmalı və ötürmə prosesinin eyni zamanda olduğunu nəzərdə saxlamalıdır.
-          Iş vərəqləri böyük vərəqdə yazılmalıdır ki, hər qrupa yazmaq üçün məkan olsun.
-          Üsulun tətbiqinə 15 dəqiqədən çox vaxt ayrılmamalıdır.
Üsulun tətbiqi zamanı  yaran biləcək problemlər:
1.     -          Vaxt çatışmazlığı
2.     -          Şagirdlərdə mövzu ilə bağlı məlumat azlığı

3.     -          Zəif təşkilatçılıq
  Mənbə: Z. Veysova
  Təhlili mənə məxsusdur, müəllif hüquqları qorunur

0 yorum:

Yorum Gönder

Sağ düymə qadağası

Kopya qadağası