DİQQƏT! DİQQƏT! Hörmətli İstifadəçilər!MÜƏLLİF HÜQUQLARI QORUNUR!Bloq yazarının İCAZƏSİ olmadan, bloqdakı materiallar elektron və ya kağız üzərində ÇOXALDILA BİLMƏZ! Həmçinin bloqdakı materiallardan KOMMERSİYA məqsədi ilə istifadə edilə BİLMƏZ!Materialların şəkillərinin çəkilərək paylaşılması QADAĞANDIR!

8 Mayıs 2019 Çarşamba

Pedaqogika Mövzu 1 Sual bankı

1. Təhsil nəyə deyilir ?
2. Təhsil və təlimin  oxşar  cəhətləri hansılardır
3. Təlim və tərbiyənin oxşar və fərqli  cəhətləri hansılardır
4. Tərbiyə neçə  mənada  işlənir və mahiyyətləri necədir ?
5. Yenidən tərbiyə və özünütərbiyə nədir
6. Ümumi  pedaqoji anlayışlar hansılardır ?
7. Əsas pedaqoji  anlayışlar  hansılardır?
8. Inkişaf nədir
9. Pedaqoji  texnologiya  nəyə  deyilir ?
10. Təlim , tərbiyə  və təhsilin  mənaları
11. Müntəzəm təşkil edilən nədir
12. Pedaqoji proses nəyə deyilir
13. Pedaqoji  prosesin mərhələləri
14. Pedaqoji  prosesin səciyyəvi xüsusiyyətləri
15. Formalaşma nəyə deyilir
16. Təlim neçə istiqamətdə  aparılır
17. Təlimin vəzifələri hansılardır
18. Təhsil nələrin nəticəsi hesab edilir
19. Təlimdə neçə yanaşma var
20. Problemli təlim nəyə deyilir
21. Alqoritmləşdirilmiş təlim nəyə  deyilir
22. Diferensial təlim nədir  və neçə  istiqamətdə aparılır
23. Fərdiləşdirmə prinsipi  nəyə  deyilir
24. Diferensiallaşdırma prinsipi nəyə  deyilir
25. Pedaqogikanın  obyekti nədir
26. Pedaqogikanın predmeti nədir
27. Təlimin hərəkətverici qüvvəsi  nədir
28. Pedaqogikanın əsas vəzifəsi  hansıdır
29. Pedaqogikanın  bir sıra  daimi vəzifələri  hansılardır ?
30. Pedaqogika hansı elmlərlə əlaqəlidir
31. Peaqogika öz əksini  hansı mənbələrdə  tapıb ?

Sual bankı_Kurikulum

1. Kurikulum nə zamandan termin kimi işlənir ?
2. Azərbaycana  termin kimi  neçənci illərdən  daxil olub ?
3. Azərbaycanda neçənci illərdən  tətbiq  edilir ?
4. Kurikulum nələrə  görə bölünür ?
5. Kurikulum təyinatına  görə  hansı hissələrə  bölünür ?
6. Kurikulum xarakterinə  görə  hansı  hissələrə  bölünür ?
7. Milli  kurikulum və fənn  kurikulumunun nə kimi  fərqli cəhətləri var ?
8. Xarakterinə  görə  kurikulumları təsnif  edin
9. Fənn kurikulumunun strukturuna  nələr  daxildir və neçə  hissədən  ibarətdir ?
10. Kurikulumunun təriflərini  edin
11. Kurikulumun prinsipləri hansılardır ?
12. Kurikulumlar növlərinə görə  təsnif edin.
13. Kurikulumu zəruri  edən səbəblər
14. Fənnin məzmunu  dedikdə nə başa  düşülür
15. Fənn kurikulumu   və fənn proqramının  fərqi
16. Milli kurikulumunun strukturu nədir
17. Standart  nədir
18. Alt standart  nədir və funksiyaları
19. Əsas standart və alt standartın  fərqi
20. Fəaliyyət xətti  nədir
21. Məzmun xətti nəyə deyilir
22. Təlim  strategiyasına hansı  anlayışlar  daxildir ?
23. Fənn kurikulumunun strukturunda qiymətləndirməyə nələr  daxildir
24. Ümumi təlim nəticəsi nəyə  deyilir
25. Kurikulumunun prinsipləri hansılardır
26. Qiymətləndirmə standartı nəyə deyilir
27. Kurikulum nəyə deyilir həm fənn  həm milli?
28. Nəticəyönümlülük dedikdə nə nəzərdə tutulur
29. Tələbyönümlülük  və təklifyönümlülüyün  fərqi nədir
30. Şəxsiyyətyönümlülük və şagirdyönümlülüyün fərqi nədir
31. İnteqrativlik nəyə deyilir
32. Mövzular və onların  ardıcıllığı hansı sənədin içərisində əks olunur
33. Standart və məqsədin fərqi nədir
34. Alt standart və əsas standartın funksiyaları  hansılardır
35. Ənənəvi  kurikulumlarda əks olunan  prinsiplər hansılardır
36. Ümumi təhsil konsepsiyası nə zaman qəbul edilmişdir
37. Alt standartlar .müəllimə nə üçün  lazımdır ?
38. Məzmun  xətti.müəllimə  nə üçün  lazımdır
39. Məzmun xətti nəyə deyilir  öz fənninə məxsus məzmun xətləri hansılardır
40. Bir dərsdə neçə standart  reallaşdırmaq olar

5 Mayıs 2019 Pazar

Müəllimlərin işə qəbulu- ONLİNE SINAQ-Kurikulum

Sağ düymə qadağası

Kopya qadağası