DİQQƏT! DİQQƏT! Hörmətli İstifadəçilər!MÜƏLLİF HÜQUQLARI QORUNUR!Bloq yazarının İCAZƏSİ olmadan, bloqdakı materiallar elektron və ya kağız üzərində ÇOXALDILA BİLMƏZ! Həmçinin bloqdakı materiallardan KOMMERSİYA məqsədi ilə istifadə edilə BİLMƏZ!Materialların şəkillərinin çəkilərək paylaşılması QADAĞANDIR!

27 Temmuz 2017 Perşembe

Cədvəl sxemlər

Müzakirə zamanı müsbət və mənfi cavablar üçün (razıyam, etiraz edirəm), yaxud müqayisəli fikirlərin qeyd edilməsi üçün T-sxemlər adlanan qrafik göstəricilərdən istifadə olunur.
T-sxemlər fəal dərsdə tədqiqatın aparılması , yaradıcı tətbiqetmə, ümumiləşdirmə və nəticələrin çıxarılması mərhələlərində reallaşdırılması daha məqsədəuyğundur. Ancaq, bu üsulun tətbiqi üçün ən əlverişli hesab edilən mərhələ fəal dərsin tədqiqatın aparılması və ümumiləşdirmə və nəticələrin çıxarılması mərhələsidir.
Müəllim bir mətni şagirdlərə verir, onlarla razıyam və ya etiraz edirəm prinsipi ilə oxuyurlar və aşağıdakı cədvəli tərtib edirlər. (Yaxşı olar ki, mövzu Qarabağ hadisələri, qaçqınlar haqqında olsun-şagirdlərdə vətənpərvərliyi tərbiyə etmək üçün)
Nümunə:

Yuxarı Qarabağı Azərbaycandan ayırmaq olmaz(səbəblər)
Yuxarı Qarabağı Azərbaycandan ayrımaq olar.(səbəblər)
1. Azərbaycanın tarixi ərazisidir
2. Ermənilər bura köçürülüblər(XIX əsrin I yarısında)
3. və s
1.
2.
3.
Cədvəl tərtibindən sonra iş cütlərlə gedir. 5 dəqiqə vaxt verilir ki, səbəblər yazılsın, birinci 5 dəqiqə ərzində cədvəlin sol tərəfində qoyulan suala cavab yazılır, ikinci 5 dəqiqə ərzində isə cədvəlin sağ tərəfindəki sualla əlaqədar səbəblər yazılır.  Sonra hər cüt özünə yaxın olan cütlə fikir mübadiləsi edir. Axırda müəllim yazı lövhəsində bütün sinif üçün sxem tərtib edir, bütün cütlərin fikirlərini ümumiləşdirir və nəticə çıxarır.
Üsulun tətbiqi zamanı yarana biləcək problemlər:

  1. -          Ümumi cəhəti müəyyənləşdirməkdə çətinlik
  2. -          Vaxtın uzanması
  3. -          Nəticənin çıxarılmasında çətinlik
  4. -          Müqayisənin primitiv şəkildə aparılması
Üsulun təhlili və nümunələrlə izahı mənə məxsusdur
Mənbə: Anonim

0 yorum:

Yorum Gönder

Sağ düymə qadağası

Kopya qadağası